Kontakt

niedziela, 16 grudnia 2012

Od ducha do ucha - Abandon Kansas

„Radujcie się zawsze w Panu; jeszcze raz powtarzam: radujcie się! Niech będzie znana wszystkim ludziom wasza wyrozumiała łagodność: Pan jest blisko!” 

Czy przy dzisiejszych czytaniach ktoś jeszcze może powiedzieć, że „chrześcijaństwo jest smutne”? Toć to Bóg Sam Żywy przypomina nam, że mamy się cieszyć, bo On jest silniejszy od wszystkiego co nas martwi! Ciesz się bo w Nim nawet porażka może okazać się zwycięstwem. Taki to jest nasz Wszechmogący Pan. Ty wierzysz, że On jest przy Tobie nawet jak wydaje Ci się, że jesteś sama, zrzucasz z siebie smutek jak brudne ubranie, a On okrywa Cię szatą najczystszej radości i miłości :)

 „O nic się już zbytnio nie troskajcie, ale w każdej sprawie wasze prośby przedstawiajcie Bogu w modlitwie i błaganiu z dziękczynieniem!” 




„Chodź, opowiedz mi o wszystkim, czego się boisz 
Wiesz, że zawsze słucham 
A kiedy zbliża się ciemność,
Ja będę jasnym światłem 

Więc przyjdź i zrzuć swoje ciężary na mnie 
Bo ja mam siłę, której potrzebujesz
A kiedy jesteś martwy w środku 
Przywrócę Cię do życia 

 Mogę być Twoim rydwanem 
Nieść Cię aż do końca 
Kiedy szaleje bitwa, 
Kiedy skończy się walka w Tobie 

Nawet jeśli to boli ja nie pozwolę Ci się załamać 
Możesz spać tej nocy 
Wiedząc że miłość jest tutaj 

Pozwól mi być powodem, którego potrzebujesz 
Do znalezienia nadziei, by uwierzyć w miłość” 

Dziś – Abandon Kansas, pierwszy niepolski zespół w moich propozycjach. Grają rocka, ale dość lekkiego. I słowa i muzyka w piosence „Chariot” są może proste, ale tyle w nich prawdy że ta prostota bardzo do mnie trafia. Proszę o wybaczenie niedoskonałości tego skróconego tłumaczenia, ale chyba ogólny sens zachowałam.

1 komentarze:

świetny tekst :) pozdrawiam!

Prześlij komentarz

Facebook