Kontakt

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Urodziny Ukochanego :)

Świętuj, ciesz się, jedz, odpoczywaj, rozmawiaj, śpiewaj, śmiej się, krzycz i skacz – byle z Nim! Uczcij Króla śpiącego w żłobie. Jaki to piękny znak dla nas! Leży w miejscu na pokarm dla zwierząt, bo On sam jest naszym Pokarmem. 

Sama wiesz najlepiej w jaki intymny sposób okazać Miłość Oblubieńcowi. Najpierw zaczerpnij z tej Miłości, którą daje On, a potem rozdawaj wszędzie gdzie się pojawiasz :) Takie moje życzenia dla Was - Kochanic Króla :)


11 komentarze:

Podziwiam wiarę takich ludzi, jak Ty.

Dziecko, sprawdź sobie znaczenie słowa "kochanica", bo w kontekście, w jakim go używasz, doprowadza mnie ono do załamania nerwowego.

Trafiłam na tego bloga przez ,,przypadek",ale nawet mi się podoba.

Bardzo piękne słowa. Liczy sie intencja a nie znaczenie słów. Pozdrawiam serdecznie

Zapraszam do siebie na bloga, niektóre liryki również z wątkiem miłosnym w tle. Tematyka to filmy, muzyka (filmowa i nie tylko), a także życie codzienne zapisane wierszem: http://versemovie.blog.pl Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie.

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Prześlij komentarz

Facebook